Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multi-agent pathfinding with air transports
Kozma, Matouš ; Černý, Martin (vedoucí práce) ; Děchtěrenko, Filip (oponent)
Ve většině realtimových strategiích (RTS) je často třeba řešit problém hledání nejkratší cesty pro skupinu jednotek. O tomto problému je známo, že je těžký, ale některé hry vyžadují řešení složitější verze tohoto problému. V této verzi se objevují kromě běžných pozemních jednotek i létající transporty, které se mohou dostat na jakékoliv pole na mapě, naložit jednotku na určitém místě a vyložit ji jinde. V této práci je představena nová rodina algoritmů založená na hladovém algoritmu, jehož primitivní verze je řešením nejčastěji používaným v dnešních hrách. Implementujeme tyto algoritmy v RTS hře Starcraft a změříme jejich výkon. Z těchto algoritmů vybereme ten s nejlepším výkonem jako řešení práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.